Източник: www.hyundaibg.bg
Корейският автомобилостроител Hyundai ще представи на автосалона в Женева два нови за Европа модела и един концептуален автомобил, които ще отбележат началото на една нова епоха в развитието на компанията, описана лаконично в новия й лозунг New Thinking, New Possibilities (Ново мислене, нови възможности).
Световната си премиера в Женева ще направи новият представител на Hyundai в D-сегмента - i40, снимка на който (от интериора – горе) беше показана за първи път. Разработеният в европейския развоен център на компанията в Рюселхайм модел приближава корейската марка към модерния премиум клас, който осигурява на клиентите на Hyundai високотехнологични решения и реално качество на достъпни цени.
Развитието на марката се забелязва и в уникалната естетика на дизайнерската философия на Hyundai флуидна скулптура, която осигурява на i40 един иновативен и привлекателен силует, зад който се крият изваяните форми и практичното разпределение на висококачествения интериор.
Новият i40 ще се появи на пазара през юни тази година, придружен от гаранционния пакет на Hyundai Пет години тройна грижа, който няма аналог в автомобилната индустрия.
На подиума в Женева към i40 ще се присъедини и революционното купе с три врати на Hyundai – Veloster. Автомобилът с уникална 1+2 врати конфигурация, който направи световния си дебют преди месец в Детройт, съчетава спортен дизайн, реална практичност и най-нови технологии и се отличава с най-ниски в класа си емисии на CO2 – едва 132 г/км.
Друг модел, който ще се появи за първи път в Европа е концепцията Curb. Този компактен UAV (Urban Activity Vehicle) дава представа за развитието на дизайнерската философия флуидна скулптура в бъдеще и служи като база за изпитанията на бъдещата телематична технология на Hyundai Blue Link™.
В Женева Hyundai ще представи и последните разработки в рамките на еко-програмата си Blue DriveTM, включително електрическите BlueOn и ix35 FCEV.
*****
Hyundai Motor Company бе един от шестте официални партньора на ФИФА за организирането на Световното първенство през 2010 година в ЮАР. Сътрудничество между корейския автомобилостроител и световната футболна централа датира от 1999-та година и според последния дългосрочен договор ще продължи поне до 2022-та.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!