Когато Ратан Тата разки Nano, стуващо 2500 долара, през 2008 г. в Индия, собственикът на компанията стана известен по целия свят, катосъздател на най-евтината кола на света. Три години по-късно, марката е пред провал, въпреки бума в индийския автомобилен пазар, продажбите на Tata са паднали значително. Компанията трябва да измисли начин и да върне модела отново под светлината на прожекторите. Сега цената от 2500 долара е променена на 4,6 милиона долара, но как? Индийският производител се е съюзил с бижутерската компания Goldplus, която е инкрустирала 80 кг злато, 15 кг сребро и други скъпоценни камъни в градското мини. Tata ще покаже специалното бижу на колела в различни дилърства през следващите шест месеца. Така компанията се надява, че ще запази интереса на клиентите към модела.
Видео
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!