Disney и General Motors подновяват своето сътрудничество с преобразеното демонстрационно тестово съоръжение Test Track Experience, представено от Chevrolet.
Като част от новото партньорство GM ще бъде активно ангажиран с Walt Disney Imagineering в разработването на изцяло подновено и с променено оборудване тестово съоръжение, което ще бъде представено от една от най-известните марки на GM - Chevrolet. Тъй като Chevrolet отбелязва своята стогодишнина, новото сътрудничество позволява на General Motors да разкаже своята история по нов и вълнуващ начин на милиони гости по света. Производителят продължава да бъде официален автомобилен спонсор на Walt Disney World Resort.
Връзките между компаниите датират от цели 30 години.
Плановете включват затварянето на функциониращия момента GM Test Track през април 2012 година, и откриване на нов, представен от Chevrolet, и насрочен за есента на 2012 година.
Като част от промяната, бъдещата световна атракция ще включва новия „Дизайнерски център на Chevrolet в Епкот“, който ще потапя гостите в завладяващия свят на автомобилния дизайн. Освен модерната музика, ангажиращата сетивата мултимедия, изпълнените с драматизъм светлинни ефекти и концептуалните модели на Chevrolet, самите гости могат да се превърнат в автомобилни конструктори – и да надникнат в процеса на създаване на автомобилите.
В интерактивните демонстрационни станции гостите могат да създадат свои собствени концептуални автомобили. Уникалното изживяване след това се измества в реалния шестместен автомобил SimCar, в който се „пренасят“ създадените от гостите конструкции, а по реалното тестовото трасе се симулира пътуването по хълмове, резки изкачвания и прави участъци, както и тестове в термокамери.
След като цялото представление приключи, гостите се отвеждат в зала изпълнена със специални ефекти и се оценява как се е справил техният концептуален автомобил. И разбира се, гостите могат да се запознаят и с най-новите разработки на Chevrolet в модерен шоурум.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!