Източник: www.peugeot.bg
На 2 юни 2011 отвори врати новият търговско-сервизен комплекс на Peugeot във Велико Търново, който е първият, проектиран и построен по новите стандарти за визия на Марката. На официалното откриване присъстваха д-р Румен Рашев, кмета на община Велико Търново, и Стоян Желев, изпълнителен директор на София Франс Ауто.
Комплексът е разположен на западен изход на главен път Е772 Варна-София, разклон с. Леденик, на терен от 9540 кв.м., а разгънатата застроена площ на сградата е 3200 кв. м. Проектът е реализиран за по-малко от година и е на стойност около 3.5 милиона лева. Центърът стартира дейност с 20 служители, като с развитието му се предвижда те да достигнат 45.
Сградата е проектирана и изградена съобразно концепцията Blue Box и изискванията за търговско и сервизно обслужване на марката. Състои се от автосалон с възможност за експозиция на 8 автомобила, сервизна част, магазин за резервни части, открит и покрит паркинг с обособена част за Peugeot Occasion (употребявани автомобили) и рент-а-кар, автомивка.
Шоурумът за нови автомобили следва изчистената линия на новия стил на Peugeot. От 2010, след въвеждането на новото лого, започна рестилиране на всички Blue Box концепции в света. В България, комплексът в Търново е първият, чийто дизайн е по новите стандарти за визия.
Сервизната част разполага с бърз сервиз, задълбочен сервиз, бояджийно и тенекеджийно отделение, също изградени и оборудвани съобразно най-модерните технологии. На клиентите се предлагат пълно обслужване на всички механични агрегати на автомобила, тенекеджийски услуги, изправяне на тежко повредени каросерии и боядисване.
В новия център е представена и концепцията Peugeot Rapide – сервиз за бързи ремонти. Предлагат се няколко вида експресни услуги със специални пакетни цени за различните модели: смяна на масла, гуми, накладки, акумулатори, ауспуси, преден мост и диагностика. Всичко това се извършва веднага от висококвалифициран и обучен персонал, с оригинални или заводски възстановени резервни части с гаранция за качество. Освен Peugeot, сервизът има възможност да обслужва и други марки автомобили. По случай откриването, през целия месец юни, за всички клиенти комплексът предлага безплатна диагностика на автомобила.
Предвидено е място за излагане на оказионни автомобили по системата за обратно изкупуване Buy-back. Buy-back е система, при която клиентите на Peugeot могат да върнат вече закупен автомобил и да го заменят с нов модел. Buy-back спестява на клиентите доста усилия и време в търсене на купувач за употребявания автомобил и формалностите по продажбата му. В същото време, сумата се пренасочва директно за закупуване на избрания от тях нов модел.
На разположение на клиентите и посетителите на комплекса са демонстрационните автомобили – най-новите попълнения в гамата на Peugeot – 508 и обновения 308. Всеки може да направи пътен тест и лично да се убеди в качествата на автомобилит.
****
Peugeot
В 160 страни и 10 000 центъра, Peugeot предлага на своите клиенти високо качество и приятни емоции. През 2010, когато отпразнува своя 200-годишен юбилей, Peugeot затвърди мястото си на първа френска автомобилна марка в света, изкачи се с една позиция в класацията на марките (9-а) и продаде 2 142 000 автомобила. Peugeot е единствената марка, която предлага цялостна гама мобилност, включваща леки и товарни автомобили, скутери, велосипеди и разнообразни услуги, сред които програмата Mu by Peugeot.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!