Състезателната версия на Dacia Duster направи отличен дебют по време на тазгодишното издание на легендарното високопланинско състезание Пайкс Пийк. Пилотът на Duster No Limit- Жан-Филип Дейро, успя да се класира на трето място, като пропусна пред себе си само утвърдените Нобухиро Таджима (Suzuki SX4) и Рийс Милън (Hyundai RMR PM580).
Състезателната Dacia Duster No Limit идва с уникална конструкция и задвижващ агрегат с максимална мощност от 850 конски сили. Двигателят е 3.8 литров, V-образен, шестцилиндров (от Nissan GT-R), предавателната кутия е роботизирана шестстепенна, а аеродинамичният пакет на колата е оптимизиран във въздушен тунел.
Duster No Limit е проектиран и направен от Tork Engineering, а двигателят е доработен от Sodemo, като всичко е съгласувано с Renault Sport Technologies.
Победителят Таджима постави нов рекорд на трасето на Пайкс Пийк, като го покри за 9 минути и 51 секунди. Милън спря хронометрите на 10 минути и 9 секунди, а Дейро измина почти 20-те километра на отсечката за 10 минути и 17 секунди.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!